Гофрокартон та інтернет-торгівля: важливість правильної упаковки для онлайн-бізнесу

Гофрокартон та інтернет-торгівля: важливість правильної упаковки для онлайн-бізнесу

  Гофрокартон – це сучасний пакувальний матеріал, який має відмінні технічні характеристики. У конструктивному плані це полотно, в якому чергуються хвилясті та рівні шари картону, сполучені між собою клейовим складом. Така комбінація гарантує високу міцність, стійкість до розриву та ефективне гасіння механічних впливів при мінімальній вартості пакувального матеріалу.

Одним із ключових споживачів гофрокартонної тари виступає інтернет-торгівля. Ця сфера пов'язана з доставкою продукції транспортними компаніями. При цьому ящики, коробки та лотки здатні забезпечити максимальний захист для усіх типів товарів. У гофрокартон можна запакувати абсолютно все: їжу, техніку, косметику, медикаменти, одяг, інструменти, обладнання та багато іншого. Розглянемо детальніше переваги гофрокартонної упаковки для напрямку інтернет-торгівлі.

Причини збільшення популярності гофротари

  З кожним роком нарощуються потужності виробництва гофрокартону. Українські підприємства демонструють зростання попиту на упаковку з цього матеріалу, що обумовлено наступними факторами:

  1. Суттєве збільшення відсотка інтернет-продажів. Статистика свідчить про щорічне зростання покупок в мережі, що паралельно супроводжується збільшенням кількості пунктів видачі замовлень. Усе це вказує на ускладнення та продовження логістичних ланцюжків, де головним матеріалом для упаковки виступає гофрокартон.
  2. Збільшення попиту на коробки зумовлене бажанням кожного виробника проводити брендування продукції. Вже не актуально використовувати стандартні ящики та засипати порожнечі наповнювачами у вигляді паперу або пінопластової крихти. Переважна кількість компаній замовляють гофротару в індивідуальних розмірах та з персональним дизайном під конкретний продукт і бренд.
  3. Інтернет-продажі йдуть поряд із сучасними тенденціями, через що використовується екологічно чистий гофрокартон замість упаковки з полімерних матеріалів. Кожен інтернет-магазин приділяє велике значення своєму іміджу, і вибір паперової упаковки є одним зі способів виявлення турботи про довкілля.
  4. Останнім часом дуже популярними в інтернеті та у звичайних магазинах стали демонстраційні SRP-упаковки. Їх можна використовувати для викладення товару на полицях або щоб підвищити привабливість та рентабельність.

Всі ці причини показують, чому гофрокартонні упаковки стають все більш популярними та актуальними серед тих, хто веде онлайн-бізнес.

Як впливає упаковка на інтернет-торгівлю?

  Багато бізнесменів-початківців в онлайні можуть навіть не здогадуватися, наскільки значущим є правильний підбір тари. Якщо глибше вивчити це питання, можна виявити основні закономірності, які впливають на успіх, розвиток та прибутковість усього проекту. Для наочності слід зазначити ключові фактори впливу.

Захист товару

  Процес зберігання, завантаження та транспортування безпосередньо пов'язані з механічними впливами на упаковку та товар всередині. Саме гофрокартон завдяки своїй хвилястій структурі здатний гасити тряску, вібрацію, удари та вплив можливого падіння. Крім того, ящики можуть мати додаткове покриття, здатне ефективно захистити продукцію від згубної дії вологи.

Все це мінімізує ризик псування продукту на шляху від інтернет-магазину до кінцевого одержувача. Відповідно зменшується кількість відмов через деформацію, бій та інші дефекти. Це дозволяє магазину отримувати прибуток та збільшувати довіру серед клієнтів.

Логістична ефективність

  Розробка та розрахунок схем доставки є одним із найважливіших моментів у роботі інтернет-магазину. Важливо не тільки спланувати маршрут, але й прорахувати розташування коробок на палеті та кількість товару, який може поміститись у вантажівку. Завдяки правильній геометричній формі гофротару зручно складати, максимально корисно використовуючи простір кузова або контейнера.

Крім того, такі упаковки мають мінімальну вагу, що дозволяє взяти на борт більше корисного вантажу. Все це дає можливість за одну ходку відвозити більше товарів, тим самим знижуючи витрати на оплату пального чи послуги транспортних компаній. У більш масштабному аспекті це мінімізує забруднення довкілля вихлопними газами.

Маркетинг

  Поверхня гофрокартонного пакування – це ідеальне місце для реалізації рекламних проектів та просування власного бренду. Тому авторитетні інтернет-магазини часто замовляють ящики, на яких нанесені слогани, логотипи, контактні дані або інші написи, що асоціюються з компанією. Все це дозволяє перетворити упаковку на візитну картку товару та бренду, яка запам'ятовується та допомагає побудувати міцний емоційний зв'язок зі споживачами.

Екологічні аспекти

  На відміну від пластикової тари та поліетилену, гофрокартон – натуральний екологічно чистий продукт. Вихідною сировиною виступає деревина, що говорить про повну безпеку для людини та навколишнього середовища. Крім того, полотна інертні, не вступають у реакції з іншими речовинами та не виділяють потенційно небезпечних речовин навіть при нагріванні. Все це дозволяє сформувати позитивний імідж компанії й тим самим розташувавши до себе цільову аудиторію.

Вартість

  Закупівля тари може стати істотною категорією витрат для бізнесу. Звичайно ж більшість компаній у цю суму включать собівартість, перекладаючи оплату на споживача та збільшуючи кінцеву ціну продукції. Використання гофрокартону дозволяє мінімізувати витрати на упаковку та продавати товар по оптимальній вартості. Крім того, тара піддається вторинній переробці, що суттєво знижує навантаження на екологію та дозволяє повернути частину витрачених коштів. Усе це формує екологічну свідомість у споживачів.

Впровадження технологій

  Сучасні варіанти гофрокартонних упаковок можуть мати декілька рівнів захисту, що дозволяє транспортувати крихкі та негабаритні товари, електроніку. Є можливість нанесення інформаційних написів на поверхню тари, які дозволяють зрозуміти, як поводитися з продукцією та зберігати. Щоб мінімізувати відсоток втрат у логістичному ланцюжку, використовують QR-коди та сучасні трекери, що дозволяє інтернет-магазину якісно постачати товари своїм клієнтам.

Все це підтверджує, що гофрокартон – це найкращий варіант упаковки для інтернет-торгівлі незалежно від напрямку діяльності. Це дешевий та міцний матеріал, який дозволяє гарантувати максимальну безпеку продукції. Багатошарове полотно захищає товари від ударів, пилу та вологи, що зводить до нуля ризик бою чи псування. Екологічна чистота тари дозволяє використовувати її для пакування абсолютно будь-яких товарів, включаючи продукти харчування, хімію, косметику, електроніку та промислове обладнання.

Яку гофротару підібрати для інтернет-продажів?

  На цю мить виробники гофрованої тари пропонують споживачам колосальну кількість варіантів коробок. Вони можуть відрізнятися за формою, розміром, кольором, товщиною стінки, конструкцією кришки, схемою відкривання й т. д. Найчастіше інтернет-магазини для своєї продукції використовують наступний перелік гофрокартонних упаковок:

  1. Чотириклапанні. Це затребуваний гофрокороб, який має опорні стінки та два клапани, що формують кришку та дно завдяки розташованим внахлест елементам. Відмінний варіант для зберігання та транспортування.
  2. Кришка-дно. Модель складається з дна та кришки, які ідентичні за формою та розміром, але відрізняються висотою бортів. Часто інтернет-магазини відправляють у такій тарі невеликі за габаритом предмети: девайси, одяг тощо.
  3. З кришкою. Популярна модель, відмінною рисою якої є кришка, що відкидається з одного боку. Для додаткової фіксації є ущільнюючі вушка. Зазвичай такі коробки використовуються для транспортування взуття, хімії, косметики, електроніки та інших предметів середнього розміру.
  4. Двостороння відкидна кришка. У конструктивному плані закриваючий елемент виступає як одна з бічних стінок. При цьому фіксація запірних стулок виконується за допомогою скотчу або спеціального замка.
  5. Гофролоток. Цікавий варіант, який представляє собою невеликий по висоті ящик. У боковинах є круглі отвори, які забезпечують вентиляцію вмісту. Такі вироби найчастіше використовують у транспортуванні фруктів та овочів.
  6. Ластівчин хвіст. Ще одна популярна модель самозбірної тари, назва якої була отримана завдяки перехрещеним клапанам дна, що нагадують ластівчин хвіст.
  7. Шоу-бокс. Такі коробки мають складну конструкцію та додаткові прозорі елементи, що демонструють вміст. Це відмінний варіант для продуктів харчування, дитячих іграшок, девайсів.

Це лише основний перелік гофрокартонних упаковок, які використовують інтернет-магазини для надсилання товарів покупцям. Крім того, у виробників тари можна замовити персоналізовану упаковку з необхідними розмірами, формою та дизайном, який підкреслюватиме приналежність до бренду.

На офіційному сайті українського виробника пакувальних матеріалів — заводу “Придніпровський” — ви можете ознайомитися з асортиментом гофрокартонної упаковки та підібрати оптимальний варіант для власного бізнесу, пов'язаного з інтернет-торгівлею чи іншого напрямку.